streda 3. júla 2013

Kroužek-6.kapitola-Niall přichází na scénu-3. část-Video pravdy

 
Niall: Tak! Jěště zbívá říct o tom klukovi.Celou dobu mám vlastně make-up a skrývam ten monokl co mi udělal...
Liam: Co? A to to necháš jenom tak? Vždyť to je šikanování!
Harry: Liam má pravdu!
Louis: ale co bychom měli udělat???
Niall:Hele kluci,teď to nechte plavat jo? Teď chci stejně pomoct Zaynovi.Protože jich výdrž vztahu je fakt obdivuhodná!
Harry: Jó ale to není jen tak.Tohle je prostě šilenej den!
Zayn: Přesně! Ani já nevím kde mám vúbec hlavu!
Louis: Myslím že nejspíš pořád na krku :D
Zayn: Ach boobe,teď nepomáhají ani tví žertíky a to je už fakt moc zlý!
Harry: Souhlasím.Niallere? uděláš ten zbytek a úpravy videa? Já si jdu dát cafe a retweetovat fanouškúm.Aspoň ty mně snád rozvěselí.
Niall: Jooo jasněěě,vy jsi tu klidně tweetujteee,ani trochu pomoci by nebodlo.
Louis: Supr jseš fajn kluk.
Niall: Vrrrr! odejde.
Tweet pro Zayna:
Hele Zayne? Já slyšela že máš novou přítelkyňi! Jak se vám spolu daří? Líbá dobře?
Zayn: Jooooooo :((((((((((( ! zkříkne a uteče.
Liam: Co to mělo jako znamenat?
Harry: Tak to fakt netuším.Juknu se. Harry si sednul za Zaynúv notebook a posouvá stránku: Nějaká fanynka jménem Kim Woodsen se ptá,jaká je vlastně Zaynová přítelkyně,nebo-li Bridg! že prý jak líbá nebo co?
Louis: Vsadím se že hodně moc dobře...
Liam: Louisi! Uvědomuješ jsi vúbec,že i nepatrná vspomínka na Bridgit se Zayna moc dotkne?
Louis: Vždyť právě proto děláme...
Niall vykřikne: Dělám!
Louis: No jooo...na videu pravdy! Abychom to mezi nimi urovnali!
Harry: Jsem přesvědčený,že to nebude také snadné Lou...Napije se.

Niall: Klucííí je to hotoví! Udělali jste mi taky cafe?
Harry: jasněěě hh.tady máš!
Niall: Vždyť tohle je přece tví cafe!
Zayn: Nech to být! Cafe jsi múžeš dát zítra!
Niall: Jako k Nando´s? Tam jsou samá mastní jídla,vždyť se pobliju
Zayn: Já na tví blinkání teď kašlu! Napije se. Jak jí to video předáme?
Louis: Jó,vždyť ona už nechce Zaynstra ani vidět!
Zayn: Díky Lou http://data.whicdn.com/images/26115418/gif-one-direction-zayn-malik-Favim.com-370092_large.gif
Niall: Jen klid. Já jsem přeci SuperNiallMan!
Liam: Ok Super-co to jsi! Nás zajímá vo čem tu teď klábosíš!
Niall: O chvíli se to dozvíš.Již o chvíli drahý příteli!
Liam: Pomoc!

Kluci leží na mostě.
Harry: Támhle je!
Liam: Hází kamínky to jezírka
Louis: Proč používáš ty zdrobněliny?
Liam: Nevím.K tomu mně nutí pohled na ní.
Harry: Jo Zayne,je fakt skvělá!
Zayn: Jooo :) ale je jen moje!
Niall: Doufejme že bude Zí!
Zayn: Tak jo.Co mám udělat
Niall:  http://www.onedirectiongifs.com/gifs/gifs/niall-horan/1d-niall-horan-11.gif
Zayn překoulí očima: Veliteliii
Niall: Stačí když nepozorovaně překlouzneš za támhleten strom,přivážeš mou-podotýkám: Moc drahou kameru!- Na tento provázek, a nakonec jí stačí hodit do trávy.Zašuští to,Bridgit to zvedne,koukne jsi to a pak se objevíš ty no á-dál to znáš...
Zayn: Jó ale co když nezmáčkne play?
Niall: Pak jsme v háji.Ale žádný stres :D
Harry: Promiň,ale ty jsi načistej idiot!
Niall: Každý musí mít svúj charaktr přece!
Harry: Tvúj je nějakej pomatenej.
Liam: Radči sledujte Zayna,jak jsi vede.
Louis: Heleee,už hází tu kamku!
Niall: Opatrně sakra! :/
Bridgit: Co to bylo?
Liam: Niiic-jenom pomatená brambora jménem Horan!
Harry: Podívejte! Přeci jen to pouští!
Niall: ooo to je romantický jako brambora! Ovšem jen tá Nando´s!
Louis: To né,Horan má další Nando´s záchvat!
Liam: Budete už konečně zticha,video už končí!
Bridgit: Páni,tak tohle ke mně Zayn vlastně cítí?!
Zayn příde: Joo jestli mně chceš i objat,nejsem proti!
Bridgit se Zaynovi vrhla do náruče: Už jsem tedy zažila ledacos ale aby kluk o mně takhle bojoval...
Zayn: Co k tomu říct? Prostě jsi kouzelná.
Bridgit: To mi připomíná náš první den...
Zayn: Jooo? A co takhle tá projížďka ve voze?
Kluci: Projížďky my rádi!
Zayn: No jo,není nad to mít při napravování vztahú partu čtyřech blbečkú!
Niall: Já vím! Jen to zase nepokašli!
Bridgit: Moje řeč :DDDDDDDDDDDDDD
TO BE CONTINUED...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára