streda 3. júla 2013

Kroužek-1.kapitola-Novej spolužák





Konečně skončila škola ale jěště mně čeká uměleckej kroužek.Vždycky když jsem tam,myslím jen na Zayna,protože vím jak rád má umění.
Přišla jsem do třídy,ale překvapilo mně že byla prázndná...O chvíli přišli spolužáci.Já mám snad sen! Mezi nimi byl i Zayn! No co bylo jěšte lepší?
sednul jsi při mně.Nic jsem mu ale neřekla,protože jsem zústala hrozně vyděšená...Dnes sme měli libovolnou tému.Zayn namaloval nádherný srdce a dal mi ho.V středě byl nalepenej kousek papírku.Odlepila jsem ho a pak otočila.Bylo tam napsané Zaynovo číslo.,,Zavolej mi! Dnes mám čas!" Pošepkal mi.
Já jsem nereágovala,jsem pod tlakem...,,Takže cinkneš?" Zeptal se jěště jednou.Já jsem se usmála a řekla: ,,Nech se překvapit,Zí." Papírek jsem otočila a napsala tam své číslo a vzkaz:Schválně jestli zavoláš i ty :D Na konci kroužku na mně Zayn mrknul a řekl: ,,Drzé holky mám rád!" Pak jsi zapnul baťoh a odešel.Já jsem i tak pod tlakem.Vždyť sám Zayn Jawaad Malik je múj spolužák!!! Jakmile jsem přišla domú,baťoh jsem odhodila do kouta a lehla si na postel.Vzala jsem mobil a uložila si Zayna.Já se snad zblázním! Právě mi volá!-zvedla jsem to:,,Čau kočko co děláš?" Zeptal se odvážně.
,,Právé jsem si uložila tvé číslo."
,,I já to tvoje! A pak mě napadlo: Co kdybych cinknul nové spolusedící?"
,,A proč tě to napadlo Zaynstre?"
,,Vlastně jsem se chtěl zeptat jestli jsi nechceš někam vyrazit...Jinak se mi strašně líbí když používáš přezdívky."
,,Myslíš jako na rande? Promiň Zayne,to nezvládnu!"
,,Víš co zlato? Podívej.Navrhuju abychom si udělali pár schúzek a pújdeme na to zvolna.Zjistíme tak víc o sobě a potom budeme vědet zda se k sobě vúbec hodíme."
,,Tak ok ale opravdu pozvolna Maliku!"
,,Jistě kočko! Kdy máš volno?"
,,Nejsem kočka Zayne,ale mám čas kdikoliv."
,,Super,tak tě vyzvednu o té...šesté,měj se zlato!"
,,Čúús Zí!"
Položila jsem.Kočka a zlato? To už přehání vždyť jsem jěště neni ani jeho holka.Příležitost jít s ním na rande bych ale nikdy nezahodila! To semně mluví ten strach.Ale když se jedná o kluka z 1D,všechno se dá přežít,haha!
Na večer si Zayn oblíknul modrou košeli,béžové sako,motýlka,jeansi a kecky.Byl okouzlující,jako vždy.
,,Ahoj Zayne,vyfiknul jses vážně skvěle!"
,,Děkuji,i ty.Sitě rúžová se třpitkami?Sexy!"
,,Hoho,jen pomalu! Jaký je plán?"
,,Večeře,kino,romantická procházka."
,,Restaurace?"
,,Nando´s"
,,Film?"
,,Romantická dojemná komédie.Vzal jsem i kapesníčky a popcorn"
,,Procházka?"
,,Po parku...Jěště nejaké dotazy?"
,,Líbím se ti?"
,,Zval bych tě jinak?"
,,No,asi ne...:-D "
,,Tak vidíš ;-) Jdeme!"
Moje hodnocení:
Večeře-skvělá
Kino-zatím celkem super
Jsme tam.Už jsem se těšila na "romantickou" procházku.Ale zrazu!...
TO BE CONTINUED...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára