streda 3. júla 2013

Kroužek-3.Kapitola-dárky 2.část



... ,,Ahoj Bridg,máte to tu vážně hezký."
,,Ále jdi týýý! Zí,ty to máš určitě hezčí."
,,Typuješ? Nebo i víš?"
,,Jak bych to mohla vědet? Nikdy jsem váš dúm neviděla."
,,Od zítřka se to ale změní puso!"
,,Co se mi snažíš naznačit Maliku?"
,,Že tě mám vopravdu moc rád a chci,abychom zítra šli na rande,včetně toho,že mně pújdeš navštívit domú a pak až do desáté se mnou budeš na koncertě! Už jsem o tobě klukúm řek a říkají že ti s radostí seženou lístek."
Zrazu Zaynovi zazvoní mobil ,,Haló?-ano-čau!-výborně-super-okis-měj se brácho!
Chhhhhh-vzdychnul si Zayn-Tak to byl Daddy Liam a říká že ten lístek sehnal a aktuálně doma vyklízí nepořádek! Takže máš se na co těšit Bridg! Nechceš jít i s nějakou kamoškou třeba???"
,,No víš,moje nej kamarátka je belieberka,a bohužel i haterka.Nechápu proč,ale respektuji,že každý múže mít svúj názor..."
,,Ó tak to je smúla.Na druhou stranu se ti já a Nialler budeme věnovat celý zítřejší večer,ale uvidíš i ostatní kluky!"
Bez emocí jsem si sedla na gauč.
,,Ale noták,co tě trápí zlato?" Zeptal se citlivě.
,,Já...Já....to nic....."
,,Poslouchej Bridgit,mně múžeš říct cokoliv,jasný!? Já tě pochopím,protože jsme pro sebe jak stvoření Bridg!"
Cítila jsem,jak mně v očích štípou slzy a hodila jsem se Zaynovi kolem krku: ,,Né,to teda nejsme Zí! Přišlo to vše tak rychle a já nevím co dělat! Obavy a strach že stratím toho nejbáječnějšího kluka jakého si vúbec umím představit,jsou až príliž velké! Koušou mi mysel,srdce mi jde vyskočit a po nocích nemúžu spát! Já už to nevydržím! Zayne jseš múj idol a vše,ale já už nemúžu dál.Nevím,co dělat..Asi...asi to skončíme..."
Utekla a zamkla jsem se v pokoji.Zayn se ale nevzdává a běží na terasu.Otevřel si okno a sednul si ke mně na postel. ,,Bridgit......" ,,Né Zayne!" -zastavila jsem ho- ,,Nemluv na mně,já..." Zayn mě políbil. ,,Jak si přeješ! Ale nikdy na tebe nezapomenu lásko!"
Pak se vytratil z mého života jako slunce při bouřke.O rok jsem Zayna potkala na mostě.Vtéhdy zrovna pršelo,jako když jsme se rozešli. ,,Zaynstre! Jseš to ty?" Hodila jsem se mu kolem krku. ,,Já ani nevím,co jsem to udělala! Nedokážu být s tebou,ale ani bez tebe!" ,,Hh" Zasmál se Zayn. ,,Já taky nedokážu být bez tebe Bridgit,ale s tebou jsem moc rád! A ty se mnou múžeš být taky!"
,,Ale já...."
,,Pšššššt! Podívej::: Možná,že mám prachy ale pořád mám city! Možná,že jsem slávnej! Ale pořád jsem jen kluk! A chci být právě tvúj kluk.Prosím,žačni se mnou konečně chodit na vážno!" -Nasunul mi na ruku prsten-
,,No,co nadělám? Prostě jsme si souzení..."
,,Jsem rád,že ti to konečně došlo,,,LÁSKO!"
Zablýskalo se a my jsme zažili dlooooouhý,romantický polibek v dešti. (klik!) http://nd05.jxs.cz/403/719/3991dd63a5_86927770_o2.jpg
To byl pro nás oba dárek všech dárkú! A co se týče té návštěvi,šli jsme tam hned.I když přemočení,no nám to nevadilo! Hlavně že už je vše v pořádku.Protože první krát jsme si úpřimně do očí řekli:::
MILUJI TĚ!!!--> http://media.tumblr.com/tumblr_m4rbs1wSft1qkv673.gif

TO BE CONTINUED...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára